Photoshop

Sitter och förösker installera Photoshop på Johns dator, hoppas att han inte blir sur ;) Ska i alla fall sitta och pilla lite och försöka fatta hur det funkar. Behöver något att göra.
Jag är inte så jättebra på att installera grejer, så vi får se hur detta går.

Jag har bestämt mig för att det inte ska bli några mer deppinlägg. Jag skriver personliga saker som jag egentligen inte vill att någon ska veta. Så jag har en rosa bok på mitt skrivbord som jag ska skriva i istället. I den kommer jag skriva allt om hur jag känner och mår och sånt deppigt som ingen annan vill läsa.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och vänta tills Photoshop är klart :)


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se