hemma hos tessan =D

sitter hemma hos tessan nu efter en lång roadtrip :) usch vad trött jag är. körde i typ 1 och en halv timma.. först åkte jag till systemet och skulle köpa cider, sen åkte jag till tuve och skulle hämta tessan, så åkte vi till arbetsförmedlingen och skulle lämna mitt närvaropapper. efter det drog vi en mcdrive till frukost ;) sen skulle vi till särö och hämta ett informationspapper om en grej. sen åkte vi till tuve igen, gick in på torget, skulle köpa blandrycka tills på lördag och hon skulle hämta kartonger, men dom hade inga :(

tessan bröt sin nagel när hon skulle visa mig sina inlines, så det började blöda :O så nu går hon runt och skvätter naglar i hela lägenheten ;)


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se