Godmorgon

Sovit gott? Det har jag :O Vaknat 2 - 3 gånger kanske. Skönt! Tuffz sov hos mig hela natten =D  Dock är jag ändå trött :( Fattar inte vad det är som tar all energi ifrån mig..? Känns som att jag äter hela tiden, ändå är jag hungrig hela tiden. Dessutom har jag inte gått upp i vikt, så något måste det vara. Btw enligt min våg väger jag 104^^ Jag har gått upp mer än dubbelt så mycket. Men jag vägde mig hos Kjell igår, oh vilken lättnad det var, trodde att jag hade gått upp massor. Men det hade jag inte =)
Igår var jag hos Kjell med mamma. Vi tog av skyddet till poolen, tänkte bada lite. Var asvarmt på ytan, dom första 2 stegen, sen blev det kallt som fan så vi hoppade det och solade istället. Låg i varsin solstol och och lyssnade på musik =) Mysigt!

Jag har börjat få ont i ryggen igen, samma ställe som jag hadeför inte sålänge sen. Jag får visst aldrig må helt bra.

Men nu ska jag hoppa in i dushen. Hinner säkert skriva mer sen =)


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se