:'(

sitter i min säng och äter godis :)

chriss och hans kompis andré var här förut :) dom kollade på fotboll :( sen gick dom..

var hos vetrinären förut med simba.. det gick inte bra :( hans hjärta slår dunk-dunk-dunk sitället för dunk-dunk. han är 11 år. men det var min första katt och jag har haft han sen jag var 9. han betyder massor för mig ♥ dock sa dom att det inte var så farligt nu, men att vi skulle hålla koll om han typ slutade äta och sov mycket och så.. usch, vad rädd jag blev när vetrinären sa det. också är det ju så jobbigt för han bor ju hos pappa, men jag ska försöka att hälsa på honom varje dag och se hur han mår och så. direkt när vi kom ut i bilen började tårarna rinna. jag vill ha kvar min simba ♥ :'( usch..


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se