Uppe med tuppen ;)

Ja, idag blev det till att gå upp tidigt ;) Ska åka och skriva in mig i en vikariepol :) Fattar inte varför jag inte har gjort det tidigare :s Lata jag! :$
Jag älskar när man går upp tidigt så har man tid över efter man är klar med allt, så man kan softa lite :) Underbart!

Färgade ögonbrynen och ögonfransarna igårkväll. Ser konstigt ut med så mörka ögonbryn, men det passar ju min hårfärg så det blir nog bra när jag vant mig :P Ögonfransarna var jobbiga att färga. Fick i mina ögon. Oo fyfan vad det sved. Så jag fick ta bort det och lägga på ett nytt lager. Inte lika nära ögat denna gången ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se