Tja tja ;)

Sitter i köket med min älsk och lagar mat :)
Han kom hem till mig igår vid 2 och var skeetfull^^ Prata som fan, sen direkt när han somnade började han snarka. Jag kände att jag skulle aldrig orka gå upp klockan 8 imorgon. Det gjorde jag inte heller. Ställde om alarmet till 9 :P
När alla var klara åkte vi upp till Simba för att ge honom mat och vatten, men han kom inte :( Så vi åkte till Kjell för att hämta upp mamma, kom dit en kvart fr tidigt, så jag åt min baguette jag hade med mig till frukost :) Sen åkte vi till stan och mötte upp mormor och moster utanför Zara, så jag och Chriss gick upp till bikbok för att kolla om dom hade ljusrosa mysdress, men dom hade inte det i den affären. Inte heller i Kompassen, Femman eller Allum :s
Tur att jag ska till Norge imorgon. Bik boks land ;) Finns typ 10-15 butiker i Oslo bara (dit jag ska) :) Så jag hoppas verkligen att det finns någon kvar!

Efter maten måste jag packa och tvätta kläder som jag ska ha med mig. Sen blir det mys med älsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se