Oj oj

Var ett jävla tag sen jag skrev här nu!

Under tiden har jag vart hos mormor och tvättat hennes fönster, vart med min underbara pojkvänn, vart med Andrea och kollat på Dh såklart ;)

Var även på Ifk-match igår med älsk, hans 2 kompisar och min lillebror :) Det var väl sådär kul, lite pinsamt att man inte kunde ramsorna, men det var ju faktiskt första gången. Försökte så gott jag kunde :p

Nu kom Chriss och André, så nu ska vi softdricka :)

Ska försöka få in ett inlägg imorgon med, inte suttit så mycket vid datan nu på sistonde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se