Kom fram för en stund sen :)

Åhh, vad tråkigt att sitta på en buss i 4 timmar, nu hade jag ändå sällskap och 1,5 timme Scrubs. Men när jag ska hem åker jag ensam :(
Äcklig toa var det på bussen med. Försökte hålla mig tills vi skulle komma hit, men det gick inte så jag fick gå på bussen. Usch!
När vi kom fram med den bussen skulle nästa komma om 40 minuter, så vi tog en annan buss och tog taxi därifrån den stannade.
När vi kom hem åt jag fyra mackor, var göörhungrig ju. Sen efter det fick vi hemmagjord vaniljglass och äppelpajkaka, det var asgott!

Ska nog gå och lägga mig snart, så jag vaknar i hyffsad tid imorgon :) Kan ju inte sova bort dagarna här inte :D

Kommentarer
Postat av: chrissoliz

Jag saknar dig älskling, jag älskar dig mest av allt poss!<3

2010-08-29 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se