Klart! (för idag ;))

Nu är vi klara för idag :) Det blev en himla fin färg! Hann göra en hel del idag faktiskt, var först inte meningen att vi skulle måla idag, utan bara spackla och slipa. Men vi målade alla väggar. Ska bara målas på ett eller två lager till. Himla kul att måla faktiskt! Så jag ska tillbaka hit imorgon igen :) Efter posten har kommit ;)
Var på Mc förut med, blev bjuden på en lilla meny av Christoffer, lite pinsamt, första gången jag träffade honom. Men det var snällt! Fick ett glas också, lila :)

Sen kom jag på att Speedwayen började klockan 8, så blev att skynda sig tillbaka hit. Men jag gav upp efter ett tag, gick inget bra för Sverige. Suck :(

Kommentarer
Postat av: AndreaB

Tack för hjälpen din speedway nörd ;)<3

2010-08-02 @ 00:14:02
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se