Gött!

Sökt massa jobb här i Norge nu :) Arbetsintervju på torsdag :D! Gud vilken skillnad det är på att söka i Sverige och Norge. Här fick man svar på alla man skickat oavsett om man får det eller inte. I Sverige hör dom inte ens av sig om man inte får det. Men jag är glad i alla fall :) Hoppas att jag får något snabbt!
Fast jag borde nog lära mig mer norska ;) Jag får försöka snappa upp lite här hemma :P
Dock är det lite jobbigt att söka, man måste skriva in sitt namn, adress och massa sånt för varje jobb istället för att bara skicka sitt cv så var det klart :P

Så nu får ni hålla tummarna för mig! :D


Jag saknar min älskling, mina pälsklingar och mamma, pappa, bror massor! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller alla tummarna. Det går säkert bra

2010-08-31 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se