Godnatt..?

Borde gå och lägga mig nu..
Fick en äcklig känsla förut, satt och tänkte på en sak.. Helt plötsligt mådde jag jätteilla, wierd! :s

Jag är trött men jag tror inte att jag kommer somna. Ska ju upp runt 10 imorgon och kolla hur det blir med att låna pappas bil, ska åka till Andréas syster och hämta ett bord, så måste låna pappas bil :P Dock kan jag inte åka förens posten kommit^^ Kommer säkert inte komma imorgon och jag kommer bli massa besviken ;)
Hahah jaja. Nu ska jag ut och ta en cigg sen bädda ner mig i min sköna säng och kolla på Desperate Housewives!

Btw, Sverige kom trea i Speedwayen förut och fick brons, bättre än inget :)
Dessutom kan jag inte köra bättre själv, så jag kan inte klaga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se