Godnatt :)

Ska snart sova nu :)

Jag och Ingela var i Sandvika (hette det visst) förut. Kollade efter velourdress till mig, men hittade ingen. Och så köpte vi lite mat :)
Sen har vi spelat Uno, jag, Ingela, Klara och Nore, jag vann ;D Sen spelade jag och Ingela Mastermind. Fan vad dålig jag är på det, bara sätter lite här och var^^
När klockan blev 8 kollade vi på Fångarna på fortet :) Denna gången kunde jag inte lösenordet :P
När barnen gått och lagt sig kollade vi på Män som hatar kvinnor. Förmodligen ska vi kolla på alla tre :)

Men nu ska jag kolla runt lite på internet, sen ska jag försöka sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va synd att du inte hitta din rosa mysdress! Jag kunde lösenordet. Älskar dig!! Puzz oKram

2010-08-31 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se