Godmorgon

Vaknade för en stund sen med en jävla magvärk. Vad är det nu?! Alltid är det något :(

Efter jag har gjort mig iordning ska jag åka till Andrea och Madde, så ska vi powerwalka med varsin hund :D Älskar verkligen hennes hundar, så underbart fina och gooa! Blir nog en hel del bilder sen skulle jag tro ;P


Igår kom min älsk hit för vi skulle kolla på Fångarna på fortet tillsammans, jag är grym på ledtrådarna i slutet där ;)
Visste att det var "brott" efter dom 2 första ledtrådarna, sen gissade jag att nästa ledtråd var "in" :D
Någon mer som kollar på det?



Nu ska jag fortsätta på min frukost så hörs vi säkert sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se