Godmiddag :)

Vaknde vid 3 typ. Skönt att sova så länge, men ändå segt. Blir ju trött hela dagen sen.

Jag hade för jävla kul igår faktiskt :D Kom en hel del, men det var ändå så man fick plats och så :) Jag var där först igår, runt 6 tror jag. Mikael och Adde var snälla och körde mig dit. Tur det. 2 vinflaskor och ett par öl och cider hade jag inte orkat släpa på bussen :P Tack pojkar!
Vid 8 började folk rulla in, då började partyt! Jag fick rödvin på mig, tack NiKlas ;)
Efter ett tag när några hade gått satt jag i köket med några killar och bara tjöta. Soft!

Kvällen slutade med mig och Andréa som myste på toaletten ;) <3

Mikael aka Micketotten ;) kom och hämtade mig runt halv 5, jag hann  gå till den gamla Shellmacken där han plockade upp mig :) När vi kom hit körde vi en Mario Kart match. Jag vann! =D Fastän jag var jävligt full ;)
Tack Micketotten för att du körde mig dit och hämtade mig! Dock missade du Mc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se