..

Åkte till Andrea vid 2 typ. Skulle hjälpa till mer med köket :) Åkte upp till pappa innan och hämta en pall, som jag nu kom på att jag glömde, men dom behöver den säkert till mer :P I alla fall började jag att slipa bort den färg vi målade igår på skåpen^^ Blir bättre om man målar på träet än det som var målat innan, ramlar ju av. Vi hann med en hel del idag med, inte mycket kvar nu. Blir säkert jättefint!

Usch, för en stund sen när jag skulle gå in var det något äckligt djur som kröp in bakom grillen. Såg ut som en stor råtta eller något :O Fan vad rädd jag blev, asäckligt!

Nä, nu ska packas lite kattsaker, ska nämligen med Andrea och Niklas och kolla på en katt här i Torslanda :) Så dom ska få låna lite grejer av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se