Årets första dopp :O

Idag åkte jag, Chriss och Mikael till Mikaels morfar som bor på Tjörn. Dom hjälpte han att klippa gräset och handla mat och sånt :)
Eftter dom klippt gräset ett tag åkte vi till en hamn och badade, första doppet i havet detta året :P
Tänkte egentligen inte bada för jag hade ingen toffs, men min kära pojkvänn putte ner mig från stegen när han skulle hålla mitt hår för att det inte skulle bli blött, dumma honom! ;)









Oj oj vad arga dom kommer bli nu. JOBBIGT VA!! ;)


Dom fick låna badbyxor av hans morfar, hett! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se