Ska försöka att sova nu

För imorgen blir det träning med Noomié och PT. Då måste man vara utvilad. Segt att min träningsverk gick över igår typ och nu kommer jag få en nu :( Javell. Får väl skylla mig själv för att jag inte börjat träna tidigare!

Fick låna en bok av mamma förut. Läste halva på bussen. Tänkte fortsätta nu och hoppas att jag blir lite tröttare!
Guten nacht! ♥


Btw, gjorde precis ett inlägg om Sverigevistelsen. Men det verkar inte komma upp. Och varför har jag min gamla font? Står ändå Century Gohtic (eller hur det nu stavas) på alla i stilmallen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se