Åker til Sverige snart :D

Var ett tag sen jeg skrev här nå.. Inte haft någon lust..
Idag var jeg med Noomie i stan :) Shoppade litt. Hittade fakttiskt lite ting :)

Om en time kommer taxin som jeg ska ta till bussterminalen, det går ju lixom inga bussar såhär tidligt :(
Kommer vara i Sverige 11.10, håper jeg! Ska nämligen ha personalmöte kl. 12 via Skype ;) Lillebror har ju bursdag. Då måste men ju vara med! ♥ Dessutom er min moster med familj i Sverige og eftersom att jeg ikke träffar dom så ofta nu lenger, dom jobbar när jeg er hjemme og jeg jobber när dom er hjemme. Så det ska bli massa trevligt! :) ♥

Nå ska jeg fortsätta med att packa så jeg er klar när taxin kommer!
Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Clara

följa varandra på bloglovin sötnos? :)

2011-06-23 @ 16:00:45
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se